Rozvoz Pizza Liberec | Online objednávky | Reference
Farypizza, Americká 662/70 Liberec 10, 460 07

Objednávka pokrmů na rozvoz

602 20 20 21

Nebo online v sekci chci si objednat online

Reference

Napsat příspěvek

Opište z obrázku:
2018-11-12 13:34:49
Farypizza
Dobrý den, musím znát vaše telefonní číslo, protože to je číslo vašeho učtu. Jinak se nelze podívat, zavolejte na číslo 602202021 a můžeme se na to podívat, děkuji za info.
2018-11-11 12:11:55
Mirek
Dobrý den, pizzy mi chutnají a rád si je objednávám, nicméně mám dotaz k bonusovému programu. V první polovině roku jsem si objednával telefonicky a body jsem měl stále nula, i když mi před tím bonusový program normálně fungoval a body se načítali. Potom jsem si začal objednávat online a body najednou opět začali přibývat podle objednávek. Na posledních účtenkách jsem měl už napsáno, že mám nárok na slevu, ale při objednání online se mi nezapočítala. Zkusil jsem tedy objednat po telefonu a také nic. Body přitom ale podle účtenky ubyly. Konkrétně se jedná o účtenky 132731 z 2.11. - 2670 bodů; 133095 z 4.11. - 2959 bodů a potom 133867 z 9.11. - 859 bodů. Proč nebyla sleva započítaná při online objednávce a kam se podělo 2100 bodů? :) Nemáte tam pod mým telefoním číslem dva zákaznické účty? Předem děkuji za ujasnění.
2018-11-10 17:10:53
Veronika Mašínová
Jídlo od vás je úžasné. Byli jsme nadšeni Zapékanou pizzou, která je jednak výborná a pak také úžasně poctivá, skoro jako doma dělaná. Moc díky. :)
2018-11-10 11:28:09
Farypizza
Dobrý den, Kurýr měl vážně nehodu, ale to nás samozřejmě neomlouvá, při další objednávce proto od nás dostanete kompenzaci v podobě pizzy zdarma. Omlouváme se za vzniklé problémy.
2018-11-08 14:57:10
Dušan
Objednali jsme si v 11:35 s tím, že budeme čekat na pizzu do 12:25. Ve 12:20 jsem obdržel SMS, že se dodání zdrží o dvacet minut. Po deseti minutách na to mi bylo zavoláno, že do deseti minut vyjíždí kurýr. Měl nehodu. Ve 12:37 už si kurýr naložil a vyjíždí. Ve 13:07 mi zavolala kurýrka, aby si ověřila místo vykládky. Dorazila po šesti minutách. Co dodat. Někdy je lepší říci rovnou: Nestíháme. Pizza byla vlažná. Chuťově to nebylo nejhorší, ale určitě taky ne nejlepší. Smíšené pocity zůstaly. Objednáno 11:35. Doručeno 13:13.
2018-10-22 08:55:59
David
Pizza dobrá, jen jste zapomněli naň dát pití (objednávka nad 350,-)
2018-10-21 10:40:50
Farypizza
Děkujeme
2018-10-19 15:59:20
SIMONA
Dobrý den, dneska jsem si objednala novinku - ZAPEČENOU FRANCOUZSKOU PIZZU a byla VÝBORNÁ!!! Ráda si ji zase někdy objednám. Děkuji.
2018-09-30 11:27:14
Farypizza
Děkujeme
2018-09-23 19:27:31
Vladka Machovska
Dne 23.9.2018 jsem objednala pizzu Pepino mimořádně vynikající moc dobrá,pochutnali jsme si a jsme velice spokojeni ,,,děkujeme všem a jen tak dál...
2018-09-19 13:27:04
Farypizza
Dobrý den, volejte 605243460, příště prosím reklamujte a chybu napravíme.
2018-09-15 12:43:37
markéta
zaplatila jsem si navrch česnekový olej a artyčoky a na pizze nejsou :-(((((
2018-07-27 17:10:05
Lukáš
Super pizza
2018-07-27 16:16:19
Farypizza
Omlouváme se, vše napravíme, někdy je toho moc a nestíháme.
2018-07-26 20:33:54
Máchal Jaroslav
Je mi to líto, ale posledních dobou (2-3 objednávky zpět) pizza přijíždí za cca 2 hodiny, studená a sýr je přilepený na desce. Farypizzu mám rád a myslím, že se spíš jedná jen o vyjímku. Doufám že se to zase napraví. Pizza mi stále chutná, ale zapracujte prosím na tom :-)
2018-07-15 18:56:38
Jirka
Naprostá spokojenost,dovoz na čas,pizza vynikající!!!Děkujeme.
2018-07-15 16:10:41
Farypizza
Dobrý den, k Holandskému řízku už je na stálém jídelním lístku psaný šťouchaný brambor asi dva měsíce, tak máte asi starý jídelní lístek, na obědové menu vytváříme lístek vždy na jeden týden. Kuchař vaří podle jídelního lístku a změnu udělá jen v případě, že něco dojde, ale zákazník je vždy informován, pokud se tak nestalo je to samozřejmě naše chyba a tímto se omlouváme. Děkujeme za přízeň.
2018-07-12 14:21:28
jeep servis Vilová
Dobrý den....nevím, co jsme Vám udělali, objednáváme denně, ale poslední dobou to je hrůza....včera místo šťouchaných brambor byli brambory a dnes k holandskému řízku místo bramborové kaše byli ty šťouchané brambory a ke smaženému sýru místo brambor také šťouchané brambory...možná si kuchař myslí, že brambor jako brambor, ale vzhledem ke stejnému polednímu menu měníme aspoň přílohy a to je teď sázka do loterie...s pozdravem Jeep servis
2018-07-05 13:55:41
Hana
Spokojenost!!!
2018-06-22 19:32:39
kahoun david
vaše pizzy jsou super
2018-06-20 12:45:24
Anna
je nám líto, že v poslední době jsou stále stejná jídla na denním menu : To je opravdu odrazující.
2018-06-20 12:15:36
PPL Liberec
objednáváme pravidelně. Převážně jídlo super.
2018-06-19 08:58:11
Kateřina Vinšová
Objednávka z 18.6.2018 perfektní. Od objednání doručena do 20 minut a chutnalo úplně všechno tak ,že nezbyl ani drobeček. Příště objednávám znovu. Děkuji
2018-06-13 13:07:17
Filip Kavan
Jídlo od vás je vždy skvělé! Děkuji a jen tak dál.
2018-05-31 12:08:06
Žabožrout
Dobrý den,balené jídlo vždy dorazí v pořádku, bohužel obal bez armádního nože nejde odtrhnout, prosím zda lze používat jiné folie.
2018-05-29 13:16:44
Jana
Dobrý den, již několikrát jsme si jídlo od vás objednali a zatím vše v pořádku.
2018-05-24 07:47:09
Michaela P.
Dobrý den, protože se nemohu nikam dovolat, píšu sem. Dnes ráno jsem odchytla cikánskou rodinu, která si odnášela dětskou kuchyňku, židličky, odrážedlo....vše, co jste dali na zahrádku, pro děti hostů. Paní byla překvapená, že si to nemůže vzít!!! Vysvětlila jsem jí, že u slušných lidí se nekrade a když chce někdo něco vyhodit, tak to dá k popelnicím. Vše vrátila, ale pokud si věci nebudete večer uklízet, zítra už tam nic nemusí být, protože nemusím jít kolem a chytit je při činu. Pěkný den M. P. sousedka z Americké:)
2018-05-13 12:52:38
Farypizza
Dobrý den Řešil jsem vše s kuchařem, tvrdil že v žádným případě do fusill žampióny a obyčejný sýr nedal, coleslaw jsem chutnal a rozhodně zkažený není ahranolky to je prostě problém který asi změnit nepujde, zapařené budou po nějaké době asi vždy. Příště můžete jídlo reklamovat a v případě že je opravdu něco špatně jídlo samozřejmě vyměníme, ale posuzovat nějakou chybu tímto způsobem nejde.
2018-05-12 16:47:27
Jan V.
Dobrý den. Dnes objednané jídlo dovezené o 20 min déle. Fusilli Fary místo deklarovaných hříbků a parmazánu pouze žampiony a obyčejný sýr. U Fary kyblík mix bylo hranolky strčené do kyblíku a přikryté, takže vše včetně hranolek zapařené. Coleslaw salat zkažený. Byl na vyhození. Půlka jídla se vlastně musela vyhodit. Nejhorší co jsem si kdy objednal za 509 Kč.
2018-04-19 12:38:50
Kateřina V.
Burgery jsou velmi dobré, nakonec nám vyšli vstříc i s reklamací z minulé obj. Spokojenost.
2018-03-27 11:28:03
Farypizza
Dobrý den, děkujeme. co myslíte tou hroznou komunikací? Budu rád, když mi dáte vědět na číslo 605243460, děkuji.
2018-03-27 09:27:53
Martin D.
Pizza velmi dobrá, doprava rychlá, ale ta komunikace je hrozná! Pizzerii měnit nebudu, třeba to příště bude lepší.
2018-03-16 20:33:20
Tommy Šoustal
Pizza zatím vždy Top..Rychlý dovoz..Za mě nařáchlá pizzerie.
2018-03-08 19:18:32
Zdenek V.
Dobrý večer. Dnes to bylo naprosto dokonalé. Skvělá pizza Roma...doporučuji ;-)
2018-03-07 11:22:20
Šárka Havlíčková
Dobrý den, dnes jsem si objednala plněné bramborové knedlíky,vůbec nebyly dobré, naplněné nějakou paprikovou pomletou klobásou či co, už jsme si všimli několikrát, že tato směs je používané dost často, naposledy když jsme měli holandský řízek, byla to ta samá chuť, přebíjí pálivá paprika.
2018-03-04 21:30:34
Klára Boboková
Pizza objednana na prani podle vlastniho vyberu 😊 pizza byla moc dobra a tepla jeste kdyz jsem si ji privezla domu a chut byla vynikajici takze za me 1* urcite se vratim 😉 a teda dovoz nevime ale pani co byla dnes za barem tak byla uzasna 😊😉
2018-03-02 13:45:04
Kubová
Dobrý den, při dnešní objednávce, nebyla pizza doručena na čas, byla chladná,těsto gumové, připálené, velké okraje, suché těsto, málo přílohy... neodpovídá standardu Farry pizza, se kterou jsme byli vždy spokojeni, mám pocit, že jste se pohoršili.
2018-03-02 10:28:02
Farypizza
Děkujeme
2018-02-28 12:05:26
Daniela.P.
Vše OK, doprava velmi rychlá:-)
2018-02-20 19:42:29
Vítězslav Tomeš
Pizza velmi dobrá, doprava rychlá, přístup a kuminkace bezvadná. Jen kdyby dodali správnou pizzu (málem mi otrávili tchýni) :-) Ale stane se. Pizzerii měnit nebudu, třeba to příště bude lepší.
2018-02-15 20:22:31
Jarda O.
Vše v pořádku, jak pizza tak včasná doprava.
2018-02-13 18:26:54
jiří slabý
nemůžu si stěžovat jídlo pokaždé rychle dodané pizza nemá chybu, za mě top pizzerka v liberci.
2018-02-10 20:13:40
Staněk Josef
Dobrý den,mile rád bych dnes pizzu od vás pochválil ale za dobu co jsem si u vás pizzu objednával nebo kupoval jsem se ještě nesetkal s tím aby mi bylo vráceno špinavé a mastné peníze a pizza byla nejen že studena ale dokonce přímo spálená tedy uplně černá a tvrdá slanina.Bylo to poslední jidlo co jsem si u vás objednal,Spozdravem Staněk
2018-02-08 13:40:28
Farypizza
Děkujeme, velmi nás to potěšilo
2018-02-08 12:14:57
Marie Topičová
Objednávané jídlo je vždy velmi dobré a dovezeno včas a s úsměvem a přáním dobré chuti. Přístup všech pracovníku je na vysoké úrovni. Jsem s touto službou velmi spokojená.
2018-01-31 08:01:11
Farypizza
Děkujeme
2018-01-21 09:50:56
SIBLÍKOVÁ MILUŠE
S OBJEDNÁVKOU JSME VŽDY SPOKOJENÍ,PŘIVEZOU VČAS,POSÍLAJÍ SMS, VOLAJÍ. PIZZA VÝBORNÁ, VŽDY CHUTNÁ.VÝBORNÁ SLUŽBA.
2018-01-09 09:20:05
Farypizza
Děkujeme všem
2018-01-08 22:47:43
Líba
Objednávka dovezená včas, pizza výborná, všichni jsme si pochutnali.
2018-01-08 22:47:33
Líba
Objednávka dovezená včas, pizza výborná, všichni jsme si pochutnali.
2018-01-08 14:31:50
Topičová Marie
Dnešní objednané jídlo bylo vynikající.
2018-01-02 12:29:47
Podlipný Pavel
Děkuji za včasný dovoz jídla, jídlo bylo opravdu chutné,bez chyb.
2017-12-21 12:28:08
Marta
V nabídce v jídelníčku jsou uvedené ceny Kč 99,-/jídlo. Na stránkách při objednání je již účtováno Kč 110,-. Prý jiná gramáž jídla. Ale v jídelníčku 200g, na netu také 200g... prý 11 korun nikoho nezabije :( Nezdá se mi toto jednání jako korektní, byť se omlouvali. Snad jejich výhoda, že dovozců není mnoho na výběr...
2017-12-19 17:07:27
Farypizza
Omlouváme se za komplikace
2017-12-16 20:10:42
Jan Plaček
dnes objednány 2 pizzy, Bizmark a Pepíno, dodána pouze 1 - Bizmark a to ještě studená, operátor se vymlouvá, že se zaučuje, a následně si neuměl ani zrekapitulovat objednávku, dodáno po 60 minutách od objednání.
2017-12-12 13:06:29
Lucka P.
Před chvilkou objednaná polévka a salát, dodání do 40min a jídlo jako vždy výborné. Jinak nejlepší pizza v Liberci, nemůžu si pomoct :-)To, že se někdy prodlouží doba doručení nebo se na něco zapomene se hold stává, jsme jenom lidi a ne roboti. Pokud mi nepřistane na stole něco zkažené nebo zapáchající, tak neřeším, což se u Fary nikdy nestalo. Každý máme pusu a můžeme se ozvat. Krásný den.
2017-12-09 21:53:56
Marek D
Objednali jsme si pizzu a "burrito" na strankach mi bylo sdeleno ze doruceni bude za 55 minut to se nestalo jidlo prijelo za 2 hodiny do ty doby nikdo nezavola neomluvi se NIC. Co se tyce "burrita" tortila lepila ze bych s tim prilepil zrcadlo na zed chutove zadna slava absolutne to s burritem nema nic spolecny i vetnamci ve foru to udelaji mnohem lip vyhozeny penize absolutne uz si nikdy neobjednam za vas pristup. Sbohem
2017-12-01 19:03:49
Karel P.
Vše bylo super
2017-11-29 21:47:12
Jakub Pivovar
Rucola pizza dnes bohužel studená, gumová a ta rukola taky moc čerstvá nebyla. Myslím si že děláte nejlepší pizzu v Liberci, ale dnes nic moc. Udržujte svou pověst. Přeju pěkný večer
2017-11-27 11:07:53
Farypizza
Děěkujeme
2017-11-25 21:15:59
Alena
Už poněkolikáté jsem naprosto spokojena. S rychlostí dovozu, řidičem, pizzou - s bazalkou úžasná! Dík.
2017-11-24 12:30:20
Evelína Rutová
výborné,takhle dobrého "Burgra" už jsem dlouho nejedla + skvělé domácí hranole :)a doručení v čase s příjemným doručovatelem :)
2017-11-22 13:52:52
Farypizza
Děkujeme
2017-11-18 13:59:31
Kateřina Černá
Pizza byla moc dobrá. Těsto tenké, suroviny čerstvé. Spokojeni :-)
2017-11-16 10:21:34
Farypizza
Dobrý den, omlouváme se za naše pochybení, věříme že už se to nadále nebude opakovat, děkuji.
2017-11-15 12:44:24
Andrea Sluková
ještě doplním, že pokud požadujeme noky bez hub, tak by tam být neměly....
2017-11-15 12:32:43
Andrea Sluková
Dobrý den. Pravidelně u Vás objednávám jídlo nejen do práce. Co se týká posledních dvou až tří objednávek, tak jsme opravdu spokojeni nebyli. Doba doručení vždy byla v emailu psána cca 45 minut. Pokaždé to trvalo přes hodinu a 15 minut. Poprvé jsme to tolerovali jelikož byl problém v Liberci s proudem apod, ale dnešní objednávka opět přišla o 30 minut déle. Stát se to samozřejmě může, ale pokud víte, že se zdržíte, považuji za slušnost alespoň zavolat nebo poslat zprávu s omluvou že dorazíte později. Děláme v práci, kde máme na oběd určitou dobu, proto doba doručení je pro nás důležitá a to objednáváme s včasným předstihem. Mimo to, dnešní objednávka nebyla uplně v pořádku. Objednávali jsme navíc jako omáčku tatarku a dostali jsme česnekový dresing. Jsme pravidelní zákazníci a tak věřím, že to příště bude v pořádku. S pozdravem. Sluková
2017-11-12 15:22:29
Farypizza
Dobrý den, pošlete mi prosím číslo účtenky, jméno, adresu, nebo telefonní číslo, abychom mohli ověřit vaší objednávku. Dnes takovou objednávku co by trvala 1,5 nevidím.
2017-11-12 12:48:08
Monika
Dobrý den, objednáváme u Vás pravidelně, ale dnes to bylo asi naposled..Doba doručení místo slíbených 40 min. trvala 1,5hod., pizzy byly vychladlé a gumové, okraje spaléné...je to škoda..Mějte se..M.
2017-11-05 00:08:50
johana
obejednala sem
2017-10-30 11:37:20
Farypizza
Děkujeme
2017-10-29 00:34:48
bronakolocova@seznam.cz
Jako obvykle vše super.
2017-10-27 12:03:51
Farypizza
Děkujeme
2017-10-27 11:56:25
Na Zvonku 788
Po delší době jsme si ve firmě objednali, bez jediného problému i trochu větší objednávka, nikdo si nestěžoval. Děkujeme
2017-10-26 17:59:07
Zdenek Kosina
Děkujeme za bleskové dodání horké pizzy,skvělé chuti,příjemnou obsluhou,určitě si příště objednáme,doporučíme přátelům. Hezký zbytek dne.
2017-10-24 19:53:13
SIMONA BROŽOVÁ
Kámoška objednala jídlo online. Za hod. jsem fary volala, a zjistila, že objednávka online nebyla zaslaná. Objednala jsem jídlo telefonicky a za hod. jsme jedly. DÍKY CELÉMU TÝMU, VČETNĚ ŘIDIČŮ. DÍKY!!!!
2017-10-16 09:47:27
Farypizza
Objednávku jsem prověřil a opravdu vám byla doručená pozdě, omlouváme se bylo to chybou v komunikaci na naší straně. Když nás necháte chybu napravit, budeme moc rádi. Cena dovozu je popsaná v obchodních podmínkách v dolní části našich stránek. Děkujeme
2017-10-15 17:37:44
Jana Mesiarkiová
Zdravím,píšete mi o vyjádření se k dnešní mojí objednávce.! Myslím že se nebudu vyjadřovat jen na okraj..Nenašla jsem zde že k objednanému platím ještě dovoz!!Teda místo 139.- rovnou 164.-!!!Dovoz až po dvou a půl hodině a to možná díky tomu že jsem se po dvou hodinách opět zeptala..!! Přeji vám hodně pracovních úspěchů,doporučovat vás nebudu..!
2017-10-13 15:20:57
Farypizza
Děkujeme
2017-10-13 12:14:41
Honza a Viktor
Dovoz včas,slušná cena,slušné jednání pizza výborná....🍕🍕🍕🍕🍕 Tzn.plný počet... Děkujeme...
2017-10-13 09:39:42
Farypizza
Děkujeme
2017-10-12 16:26:09
Marketa N
Jídlo, doprava, komunikace - spokojenost. Vše na úrovní
2017-10-11 10:28:33
Farypizza
Dobrý den, chyba v komunikaci. Omlouváme se.
2017-10-10 20:23:09
Zuzana
Dobrý den, dnes jsem se rozhodla využít akci 2+1 pizza zdarma v rámci dne soukromého podnikání. Během rozhovoru mi bylo sděleno, že zde žádná akce není, což mě poněkud zmátlo. Nakonec se vše vyřešilo a pizzy byly skvělé :)
2017-10-10 16:43:58
Farypizza
Děkujeme
2017-10-10 15:00:41
Jakub
Celkem spokojenost, výrazně se zlepšila kvalita jídla a hlavně doba dovozu
2017-10-09 10:44:35
Farypizza
Děkujeme
2017-10-08 12:58:40
David Martínek
Spokojenost. Bez jediné výhrady.
2017-10-08 12:58:29
David Martínek
Spokojenost. Bez jediné výhrady.
2017-10-08 12:58:16
David Martínek
Spokojenost. Bez jediné výhrady.
2017-10-06 09:19:21
Farypizza
Děkujeme
2017-10-05 10:51:21
Mamata
Děkujeme, pizzy byly vynikající!!!
2017-09-30 12:04:08
Farypizza
Děkujeme
2017-09-30 11:31:56
Milan
Objednávka byla vyřízena rychle, hamburger velice chutný.
2017-09-29 12:43:02
Farypizza
Děkujeme, je to od Vás milé
2017-09-29 12:21:33
Helena Janotova
Moc děkujeme i s detickama! Pizza byla vybornaaaaa, domluveny čas dovozu přesný! Opravdu moc děkujeme a všem doporučujeme!
2017-09-17 16:19:58
Farypizza
Děkujeme
2017-09-17 13:29:43
veronika
byla Jsem naprosto spokojená.Objednávala jsem si poprvé a moc mne těšil milý přístup a informace které mi přišly ve zprávách.Pizza byla výborná a velká:-)
2017-09-11 14:40:45
Farypizza
Děkujeme
2017-09-11 11:54:57
Alena
Včera večer 3x pizza Rustica, Gorgonzola picante, Quatro salami. Všechny tři byly naprosto úžasný. Krásně tenké těsto, dobře propečené, a hlavně nešetří surovinami. Též oceňuji kvalitu použitých surovin. Určitě si u vás budeme objednávat , včera to bylo poprvé. Nečekali jsme vůbec dlouho. A ještě musím zmínit ochotu jak slečny co objednávala, tak velice příjemný pán který pizzu dovezl. Děkujeme
2017-08-31 12:35:19
Farypizza
Děkujeme a tortily popíšeme, je pravda že některé jsou teplé a jiné zase studené.
2017-08-29 22:14:43
VPJP
Včerejší večeře 2 pizzy, tortilla s kuřecím masem a salátem, stripsy s hranolkami. Všechno mega porce, pizza výtečná, ve 4 lidech jsme skoro nesnědli. SMS, doručení včas, vše fajn. Jen jsme si neuvědomili, že tortilla se salátem je studené jídlo a ne teplé, jako ty ostatní, možná by to mohlo být u jídla uvedeno. Že salát uvnitř nebude teplý je jasné, ale celá tortilla jako studený sendvič chutnala tak nějak podivně. Ale jinak fakt vše fajn. Super, díky.
2017-08-17 15:32:52
Farypizza
Dobrý den Šunkový salám rozhodně nepoužíváme a každá pizza má svou receptůru. Pakliže jste měli pizzu 30 cm bylo vše v pořádku. Děkujeme za reakci
2017-08-17 13:33:55
Míkovi
UZ jsme u vás pizzu meli nekolikrat a vzdi jsme byly spokojeni.:-)
2017-08-14 23:20:17
Hajnová Simona
Dobrý den,včera mi dcera přivezla pizzu,sice jen šunkovou,ale bylo na ní 5 koleček šunkového salámu,byla jsem velice překvapena,ještě jsem se s takovou hrůzou u vás nesetkala,a to kupujeme jen u vás,věřím že to bylo nedopatření,a snad ta příští vám opět napraví reputaci. S pozdravem Hajnová
2017-08-13 00:27:53
Ivana Roubíčková
výborný
2017-08-02 13:56:52
Farypizza
Děkujeme za uznání, opravdu to potěší.
2017-08-02 13:56:38
Farypizza
Děkujeme za uznání, opravdu to potěší.
2017-08-01 13:55:18
Tom
Pizza byla výborná. Doručení taky super, nemám co vytknout. Na čas si také nemohu ztěžovat protože každý dovoz jídla a příprava trvá určitou dobu. Doma pokud si nedáte pizzu z mrazáku do trouby tak vám výroba zabere taky dost času ale nikdy nebude tak dobrá jako z pece. Přišla i sms zpráva o předání dopravci. Opravdu skvělá komunikace a byli jsme velmi mile překvapeni. Vřele doporučuji.:)
2017-07-31 12:55:28
Farypizza
Děkujeme
2017-07-30 19:24:41
Slanina Josef
Včera spokojenost 99%
2017-07-24 21:22:17
Josef Novotný
Doporučuji všem,kteří mají rádi dobré jídlo a kvalitní služby.
2017-07-17 17:03:51
Nina
S objednávkou jsme byli spokojeni. Doprava včas, bezproblémová. Pizzy byly výborné, děkujeme.
2017-07-13 12:21:23
K.P.
Dobrý den, s jídlem jsme spokojeni, vse byva dobře. Jen se chci zeptat, jiz nejakou dobu od vas objednava plno lidi od nas z kancelari testovinovy salat. Proc dnes byla dodana polovina obvykle porce? V mensi krabiice, podstatne mensi obsah testovin, masa i zeleniny....atd.. tato velikost salatu bude jiz standartni? Dekuji za odpoved
2017-07-08 14:21:12
Farypizza
Děkujeme
2017-07-08 12:54:23
bedrich.b
Skvělá pizza,rychlí dovoz doporučuji
2017-07-04 14:23:04
Eva G
Jsem spokojená, jídlo kvalitní.
2017-06-30 17:46:27
Farypizza
Dobrý den, dnes se hlásilo zpoždění hned u objednávek, protože bylo vysvědčení a objednávek bylo fakt moc. Nechápu proč se na nás neobrátíte a nevyřešíte problém třeba s operátorem nebo přímo s majitelem. Problém by se vyřešil okamžitě, ale z podpisu P.K. opravdu nic nezjistím. Tímto se omlouváme a věříme, že se zpoždění již opakovat nebude.
2017-06-30 13:37:54
P.K.
Dnes jsem u vas objednal 3 pizzy s potvrzenim doruceni 60 min. Po urgenci jsem pizzu dostal po 2 hodinach. Chapu, ze v dobe obedu je hodne objednavek ale prislo by mi fer kdyz mate k objednavce tel cislo aspon zavolat a oznamit zpozdeni. V zahranici je standart pri zpozdeni min doruceni zdarma, poukazka na slevu pri pristi objednavce atd.
2017-06-24 20:28:25
M.S.
Výborné jídlo a řidič byl moc příjemný
2017-06-15 11:37:48
Farypizza
Dobrý den, k tomuto se nemůžu ani vyjádřit, protože jídlo které nemůžu posoudit nebudu komentovat. Jestliže jsem s něčím nespokojen, tak jídlo budu reklamovat a nechám si vrátit peníze. Když neuvedete ani vaše jméno nebo číslo objednávky nemohu bohužel nic dělat. Příjde mi to jako nefér jednání, děkuji Farský Pavel
2017-06-12 11:43:49
waltr
Dobrý den , má poslední objednávka zkazila už tak špatný dojem z vašeho provozu. Objednal jsem si burger, nejen že dorazil asi po hodině a patnácti minutách ( asi 40 min po sms že jídlo bylo předáno řidiči, kurýr mi ještě říkal že toho moc v té době nebylo) zároven byl burger opravdu nedobrý , houska byla téměř v tekutém stavu ,a měl na výšku asi 5 cm...kdybych mohl, vložím foto .. asi si na něm někdo vylil zlost. Celkově poslední dobou se jak servis , kvalita jídla tak i rozvoz dost zhoršil. Za stále vyšší ceny neadekvátní .
2017-06-09 10:36:20
Farypizza
Vážený pane, vyřešte si problém s Aubrechtem laskavě sám a nezatahujte do toho moji firmu, děkuji, Farský Pavel
2017-06-08 23:42:31
j.C.
dejte Aubrechtovi nejakou svacinu at nemusí somrovat jidlo od známejch,pak by mu nezbylo na automaty
2017-06-05 15:06:52
S
nejlepší pizza :)
2017-06-02 10:40:44
Farypizza
Na pizze být kapusta nemohla, protože s touto surovinou ani nepracujeme. Co se týče jiné ingredience se omlouváme a věříme, že se to již nebude opakovat
2017-05-31 13:53:28
Petra a Jana
Na pizze nebyly artyčoky a místo nich tam bylo cosi jako kapusta...u druhé pizzy jsme prosily o jinou ingredienci výměnou a nic :/ Jinak dobré.
2017-05-31 10:44:08
Mary
Bohužel již potřetí nedodána tatarka nebo dresing a to si to človek platí:-(
2017-05-30 09:50:39
Farypizza
Omlouváme se za chybu a poprosím vás o kontakt, abychom mohli vše dořešit, děkuji.
2017-05-28 20:12:33
David
také jsem nyní obdržel jinou pizzu...
2017-05-25 14:18:09
petr
dostali jsme uplne jinou pizzu :(
2017-05-16 12:33:43
Ilona
Pizza dobrá a dorazila včas :)
2017-05-11 16:15:23
Simona
Již pár let si objednávám jídlo u Fary pizza Liberec. Vždy dorazí do hodiny a je velmi chutné. Jsem spokojená.
2017-04-27 13:12:34
Petra
Dobrý den, objednávala jsem jídlo již několikrát, ale dnešní situace mě zarazila. Jídlo dorazilo až hodinu a půl po objednání i přes to, že jste garantovali dodání za 45 minut. Kolegyně si objednávala až půl hodiny po mně a přes to měla jídlo o dvacet minut dříve než já? I když jsme na stejné adrese?
2017-04-04 14:31:40
Podlipný Pavel
objednávka a dovoz jídla, vše perfektně funguje. děkuji Podlipný
2017-03-30 09:24:56
Farypizza
Dobrý den, ano jsou. Vše je popsáno v bounusovém programu
2017-03-28 18:27:16
honza
dobrý den jsou u vás slevy za stale zakazniky
2017-03-28 11:05:35
Farypizza
Dobrý den, moc se omlouváme za chybu, která se stala. Jídlo musí být vždy stejně kvalitní a dobré. Kdyby jste nám jídlo reklamovala, mohla by být ihned zjednaná náprava a jídlo bychom vám dali nové. Budeme vás kontaktovat a vše vyřešíme k vaší spokojenosti. Děkuji
2017-03-27 18:07:01
Andrea
Dobrý den, z Vaší restaurace si objednávám jídlo několikrát týdně do práce. Vždy spokojenost, ale poslední jídlo tedy v pořádku nebylo. Objednala jsem si noky fary. Ne jen že tam nebyla zmíněná slanina, ale také pouze asi 5 kousků kuřecího masa, dále jsem v jídle našla dva vlasy... Ihned mě chuť přešla a jídlo jsem vyhodila. Za 160 Kč i s dovozem si představuji kvalitní jídlo. Už dlouho si nic neobjednám.
2017-03-13 12:13:24
Karel
Vše bylo na jedničku. Všem vřele doporučuji.
2017-03-07 14:10:14
PAVEL
DOBRÝ DEN, VŠE FUNGUJE NA JEDNIČKU, JÍDLO, DOVOZ.
2017-03-05 16:07:44
Farypizza
Dobrý den Ano máme rozvoz placený. Účtujeme 5 kč kilometr a jak jste zmínila, info je v obchodních podmínkách. Máte pravdu o umístění, určitě na tom zapracujeme. Děkujeme za připomínku.
2017-03-03 11:14:01
Michaela
Dobrý den, jídlo dobré, velká porce gnochi, co mě ale zklamalo je, že mi přišla smska, že budu platit o 30Kč více, přitom jsem předtím nikde nenašla, ač hledala, zda se platí za dopravu. Předpokládala jsem, že když gnochi stojí 140Kč, že je samo doprava i v ceně, bohužel, 170 už je za jídlo dost :( Pak jsem cenu za dopravu našla v obchodních podmínkách až někde dole. Měli by jste to uvádět na jídelním lístku třeba pod jídlem.
2017-02-28 09:00:49
Farypizza
To nás moc mrzí, ale po dvanácté hodině už skoro žádné objednávky nejsou, proto ta změna. Škoda.
2017-02-26 00:27:34
Jakub
Rád jsem si objednával jídlo večer, pracuji za barem, proto mě moc mrzí, že se Vaše otevírací doba neustále zkracuje a zkracuje... až tak, že už ani nevyužiju prodlouženou otevíračku pá-so do 02:00. Chápu, že to asi není žádný med, ale já už si kvůli tomu asi neobjednám. Vlastně už nikde. Škoda.
2017-02-06 11:43:49
Farypizza
Dobrý den, napište mi prosím do emailu Vaše jméno a já se na to podívám. Děkuji
2017-01-10 13:57:38
HoLI
Jídlo dobré,jen co rozvážejí... měla jsem dostat ke 2 jídlům nápoj,i na účtence byl, jen jsem ho nedostala, je to podruhé a proto to sem píšu.
2016-12-30 19:23:00
Honza
Jídlo výborné za dobré ceny. Rychlé doručení a příjemné řidičky :-)
2016-11-29 13:15:25
Pavel
Moc dobrá pizza a stripsy, děkuji